zondag 8 mei 2011

De puntjes op de i

Vanochtend eerst even rond gebeld waar er nog een vispas voor handen was voor Schiedam en omstreken. Na het betalen van 36 euro ben ik de trotse bezitter van een Vispas geworden. Nog wel even het één en ander opsturen maar de tijdelijke pas is alvast geldig. Een nieuwe fietskar koppeling gemonteerd op de fiets van mijn dochter, de mijne is nm. niet zo gek lang geleden voor de deur van de supermarkt gestolen.
Bij van Zetten Hengelsport 2 zakken boilies gekocht. Bij thuiskomst het balkon visvoorbereidingsvrij gemaakt en een 5-tal onderlijntjes gemaakt. Beide molens voorzien van nylon. Wat ballen gemaakt met stroop en roggebrood. De electronische beetverklikkers gecheckt en %^$%$^&#.... de batterijen dus leeg. Dan maar even naar Bas van der Heijden. 2x 9volts batterij gekocht. Vistas ingeruimd, MP3 speler opgeladen en dan straks (rond de klok van 6.00) naar de waterkant. Zal morgenochten wel weer een hoop gevloek kosten om alles in de fietskar te krijgen maar dat moet dan maar.
En dit alles alleen maar om Jasper proberen in te halen en te laten zien dat karperen geen duizenden euro's hoeft te kosten.
Pffff, als ik alleen al denk aan morgenochtend met de fietskar te moeten vertrekken zinkt de moed me al in mijn rubberen-kap-nou-laarzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten